tisdag 17 augusti 2010

Förvaring&Inredning

Hejhej!
Jag har varit på jakt efter mitt fat till mitt trevåningstårtfat, det har tagit några dagar och några loppisar. Men idag hittade jag ett fat, eller två till och med. Så nu ska jag prova mig fram och se vilka som passar bäst ihop, sen blir det att limma. Ska bli kul :)

Igår fixade jag en massa i min lägenhet, blev mycket fokus på förvaring och inredning. Jag satte även upp några nya tavlor. Här om dagen gjorde jag klart mina dalahäst tavlor. Så här kommer en liten bildvisning på dom!

Jag gjorde även en makeover på min gräsliga garderob. Tänk vad lite färg och klistertapet kan göra. Tyvärr har jag ingen före bild. Hade varit kul att se före och efter bild för det är en väldigt stor skillnad.




Inne vid mitt köksbord la jag en tändsticksask jag gjort om. Superenkelt och mycket snyggare än de fula gulblåa askarna. Limma bara fast snygga papper på asken!


Salt och pepparkvarn från Åhléns och Servettställ från Village.

Hittade även en fin hemvirkad kofta på en loppis idag. Superfin helt oanvänd för 30 kr. Det tyckte jag var ett kap. Så nu ser jag lite mer fram emot att det blir vinter så jag får använda den!


Nu ska jag lösa lite korsord medan jag väntar på Mr:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar