fredag 12 november 2010

Girlanger

Hejhej!
Snöar ute för fullt, älskar snö. Blir ännu mysigare att sitta inne och pyssla då. I senaste numret av tidningen Drömhem och Trädgård fanns beskrivning på pynt till granen. Så blev sugen på att testa virka girlanger och snöstjärnor. Allt i vitt och silver! Girlangen är nästan klar nu, sen blir det att virka stjärnor, men först måste jag göra lite nytta i studieväg! Men fick bara lov att virka lite innan jag drog igång. Måste även erkänna att på min spotify rullar julmusik nu. Redan? tänker ni säkert, men det var bara så passande nu till julpyntsvirkningen. Så man kom lite i julstämmning :)

Liten kik på  girlangen. Ska ta bättre bilder när den är helt klar
tillsammans med snöstjärnorna

Min misse gillar att vara i centrum när man ska göra något :)

Julmusik!

Nej nu måste jag ta tag i det knepiga plugget. Ska lyssna på föreläsningar om smärtfysiologi bl.a. nu. Lite senare idag kan jag kanske få belöna mig med att göra lite stjärnor! Hej så länge. /Dalkullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar