tisdag 26 oktober 2010

Plugg Vs. Virkning

Hejsan!
Har uppdaterat dåligt på sistone, men det är inte så att jag inte pysslat. Har bara inte hunnit göra inlägg. Jag pluggar och virkar om vartannat. Har kommit på att jag vill vara med på bygdegårdensdag i min lilla by och sälja några av mina alster :) hehe. Och så måste jag ju såklart tillverka lite mer. vilket är väldigt roligt, eftersom nu har jag ju en mening med alla små saker som jag tänker tillverka. Hade tänkt sälja bäbisulltofflor, kul att ha anledning att göra ett par. Det är roligt att ha motivation till att göra saker som någon annan kanske kan ha nytta av och glädje av :) Så såhär har det sett ut hos mig idag:

Lite tjuvkik på vad som ska finnas med på marknaden/bygdegårdensdag, lite jul helt enkelt :)

Men jag kan säga att dagen har bestått av 90% studier och 10% virkning. Så så mycket virkning har det inte blivit gjort. Men ska äta middag nu och förflytta mig och pysslet (men inte skolböckerna) in till soffan och sätta på tv:n i bakgrunden. Tända lite ljus och sen få lite sällskap av Mr. Det är livskvalitet det :)
/Dalkullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar