tisdag 28 september 2010

Städning och skruvning!

Hej!
Dagen har gått alldeles för fort, började dagen med att städa hela lägenheten i varenda vrå. Sedan har hyllor, klocka, nyckelskåp och skohylla skruvats upp,. Så nu känns det bra :) Det ända som fattas nu är min spegel som jag inhandlade igår som ska vara i hallen.

Äntligen fick mitt älskade nyckelskåp från dixie komma upp på väggen!

Denna tavla sattes även upp, inköpt på Ikea.

nyuppsatt klocka och hylla!

Biscuits burken :)

Min murgröna har vuxit sig stor, den trivs i mitt soliga fönster. Idag fick den en krona och några hallon!

Grodan fick sig ett hem!


Idag har jag inte hunnit virkat något än, bara massa städ och annat pyssel. Men det är roligt det med. Nu ska jag sätta tänderna i min uppgift, analysera en vetenskaplig artikel. Lägger upp en bild på min hall sen när spegeln kommit upp :)

Hejsvejs/ Dalkullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar