söndag 3 juli 2011

Blommor ska det vara!

God Morgon!

Idag hade jag hoppats på solsken, så visade i allafall väderleksrapporten. Men någon sol ser jag inte, inte ens lite blå himmel! Vart är finvädret? Jag som ville kunna sitta ute på min uteplats en dag som denna när jag är ledig och allt!

Istället för att njuta och titta på mina blommor utomhus får jag väl skaffa mig lite sommarkänsla genom att titta på dem inomhus istället. Här kommer en liten bildvisning på hur det ser ut hos mig just nu, mitt i allt flytt kaos!









Trotsade vädret ändå i morse, kunde inte låta bli. Men då behövdes allt dessa filtar!
Vädret ser dock fint ut på bilden, men kallt var det och sedan började det duggregna. Får hålla tummarna att resterande av dagen bjuder på bättre väder :)

Mvh Dalkullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar