torsdag 3 februari 2011

Hund uppdatering

Hejsan!
Sen senast har jag stickat en halsduk, börjat på en ny samt virkat en jättestor mormorsruta! Dock så har jag  varit så slö så jag har ej fotat dem. Däremot så har jag fotat min lilla vovvsing! Så tar ett liten liten bildvisning här  nedan på henne. Hon växer så det knakar, biter mej i hälsenorna samt drar i sockorna! Något som jag upptäckt att hon älskar att ta är just mina nystan... Trots att jag gömmer dem så hittar hon dom på något konstigt vis, helt plötsligt kommer hon bärandes på dem i munnen. Svårt att bli sur på henne då, för hon är så söt ändå :)






Ayla är nu 4 månader och 2 veckor. Hon har precis tappat sina första tänder :) Passade på att ta en massa kort på henne här om dagen då det var så fint vintetväder med solsken och på nollan ute!
//Dalkullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar