måndag 8 november 2010

Sugen på en till!

Hejhej!
Nu börjar det krypa i fingrarna igen. Jag vill virka en till mormorsrutefilt. Nu en i helvitt och grått. Men har fullt upp på pysselfronten till bygdegårdensdag. Har lite kakor och lussebullar kvar att virka. Men efter helgen ska jag nog börja med mormorsrutor som ett parallelt projekt samtidigt som det kommer att bli julpyssel och virkade/stickade halsdukar. Längtar oerhört till att göra en till filt, men det kommer jag nog inte göra efter 30 rutor. Därför är det roligt med att ha projekt vid sidan av, då kan man byta när man börjar tröttna på det ena.

Jag vill göra en sådan filt som den nedan som jag gjorde förut, fast med en annan spetskant och andra färger!


Nu ska jag kika på en serie jag och Mr fastnat i :)  / Dalkullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar