måndag 22 november 2010

En fyrfotad vän

Hej!
Har varit och kikat på valp och igår bestämde jag mig för att tinga den. En Bichon Havanais kommer om en vecka att finnas i mitt hem! Så denna blogg kommer nog snart innehålla: Virkat, tovat, pyssel och lite hund :) Ska bli otroligt roligt med en liten voffsing. Så idag har jag varit och inhandlat koppel, matskålar och lite annat smått och gott. Kan inte fatta att jag snart har en fyrfotad liten vän! Kommer såklart lägga upp bilder här när jag får hem den lilla godsaken. Får se om jag hinner med något virkat tills dess, men det tror jag. Mitt garn från garnbutiken i Selja hade kommit hem, så nu kan jag äntligen sticka klart min långväst! Kan ha som mål att göra klart den tills hundvalpen kommer, för då blir det många spring ut och in.

Hörs sen :) /Dalkullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar