torsdag 9 september 2010

Pluggar&Virkar&Klappar katten

HejsanHejsan:)
Började dagen med att surfa runt på inspirerande bloggar, stannade till på Skapa och Inreda där jag hittade supervackra bakelser. Min lust att virka en bakelse kom krypande med stora kliv. Jag som hade tänkt plugga hela dagen, men sedan kom jag på att det kan vara bra för studierna med lite roliga avbrott då och då så att motivationen inte försvinner. Och så fick det bli. Så nu har jag både skrivit en hel den på mitt arbete och gjort botten till en bakelse.

Sedan blev jag missegos sugen så jag gick och hämtade min kissemiss. Han tyckte min dataskärm var  väldigt skön att klia hakan på. Så här ser det ut bredvid mig just nu :)  :



Nu ska jag återgå till pluggandet och virkandet :) Kommer ett inlägg senare på hur min bakelse blev.....Om jag hinner klart med den idag :)

Kram / Dalkullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar