söndag 9 januari 2011

Stor tårta!

Hej!
Det var ett tag sen. Har varit dålig att uppdatera! De senaste veckorna har jag jobbat med denna tårta, har gjort lite då och då på den, så det har tagit ett tag. Men nu är jag klar. :) Den största tårta jag har gjort någonsin! Fick bli en klassisk grön marsipantårta. Fick en kupa att ha till tårtor i julklapp. Så fick ju lov att göra en tårta till den! Ska bli fint att pynta lägenheten med denna sen i vår!



Den passade perfekt under den nya kupan :)

Nu ska jag städa lite och ta tag i plugget! / Dalkullan

2 kommentarer:

  1. Den är så fin din virkade tårta, blir sugen på en bit :)
    Ha en bra dag.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Tack Annika! Vad kul att du lämnar en kommentar till mig då och då :)
    Detsamma! Och god fortsättning!

    SvaraRadera